یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

تامين پهناي باند رايگان پيام رسان هاي بومي

عباسي شاهکوه

شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹:۰۰


مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت با اشاره به اينکه يک دهم از خط انتقال و ديتاي کشور متکي به استان خراسان رضوي است، گفت: استراتژي شرکت ارتباطات زيرساخت اين است که فعاليت‌هاي ارتباطي را انحصاري نکند تا خدمات با کيفيت و قيمت ارزان ارايه شود.

وايمکس نيوز- صادق عباسي شاهکوه مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت در مراسم توديع و معارفه مديرکل ارتباطات زيرساخت خراسان رضوي با اشاره به اينکه استان خراسان رضوي يکي از هشت SC در ايران محسوب مي شود، گفت: در حدود يک دهم از خط انتقال و ديتا کشور متکي به اين استان بوده است و اميدواريم پروژه جديد زيرساخت اين استان علي رغم تاثير نوسانات ارزي موجود تا پايان ارديبهشت در به پايان رسيده و در هفته ارتباطات افتتاح شود.
وي با بيان اينکه از ابتداي دولت يازدهم تاکنون فعاليت‌هاي گسترده‌اي در بستر ارتباطي رخ داده است که اين امکانات خصوصا در مورد اپراتورها قابل مقايسه با قبل نيست، افزود: استراتژي شرکت ارتباطات زيرساخت اين است که فعاليت‌هاي ارتباطي را انحصاري نکند، بلکه خدمات با کيفيت و قيمت ارزان ارايه شود تا انتخاب برتر و اول تمامي ذينفعان بخش باشد.
عباسي شاهکوه با اشاره به اينکه اين باعث افتخار ماست تا سياست‌هاي کشور را به بهترين نحو اجرا کنيم، گفت: در راستاي حمايت از کالا و خدمات داخلي هم اکنون امکانات پيام رسان‌هاي داخلي همچون محل استقرار سرورها، ظرفيت IXP داخلي و پهناي باند و اينترنت را شرکت ارتباطات زيرساخت به صورت رايگان فراهم مي‌کند.
اين مقام مسوول با بيان اينکه شرکت ارتباطات زيرساخت، هسته اصلي شبکه ملي اطلاعات است، اظهار کرد: لازم است براي پياده سازي اين شبکه آمادگي کامل داشته باشيم و شرايط مناسب براي دارندگان محتواي داخلي را فراهم کنيم.
مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت همچنين در جمع ايثارگران اداره کل ارتباطات زيرساخت استان خراسان رضوي گفت: در شرايط برابر و يکسان براي انتخاب همکار، همواره اولويت من ايثارگران هستند و با افتخار و علاقمندي تمام اين انتخاب را انجام مي دهم.
عباسي شاهکوه با اشاره به اين نکته که در بخش هاي مختلف مجموعه شرکت هاي تابعه وزارت ارتباطات ايثارگران شمار قابل توجهي هستند، اظهار کرد: اين براي ما برکت است ومن اينجا سلام آقاي وزير را خدمت شما عرض مي کنم و از تلاش هاي ارزشمند شما در اين شرکت تقدير و تشکر مي کنم.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو